پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک سامسونگ EB-P3020

وزن: 154 گرم

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون، اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و تمام دستگاه های دارای پورت micro USB

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3020

انواع مختلفی از پاور بانک ها در بازار موجود است که هر کدام متناسب با ظرفیتی که دارد، از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. اگر قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید پاوربانک ندارید و یک پاور بانک معمولی برای انجام فعالیت های روزمره شما مناسب است، پاور بانک سامسونگ مدل Samsung EB-P3020 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید

شارژر همراه سامسونگ EB-P3020 از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ باتری گوشی موبایل شما در طول روز را به خوبی تأمین می کند. این پاور بانک به یک پورت USB با شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مجهز است که برای شارژ دستگاه های مورد نظرتان می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که برای شارژ یک گوشی هوشمند در حالت معمولی شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند، از طریق پاور بانک سامسونگ EB-P3020 می توانید گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ نمایید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3020

  • اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

بر روی بدنه پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر یک پورت micro USB با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر تعبیه شده که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در کنار این پورت، چهار نشانگر LED قرار دارند که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری آگاه می کنند. لازم به ذکر است که همراه با این دستگاه یک کابل micro USB نیز ارائه می شود.

اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • مزیت طراحی و جنس سطح بدنه

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری پاوربانک نیز برایتان اهمیت دارد، پاور بانک 5000 میلی آمپر سامسونگ EB-P3020 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه دارای طراحی ظاهری زیبا و شیکی است و سطح بدنه آن دارای بافت ریزی می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا هم ظاهر پاوربانک از یکنواختی دربیاید و هم دستگاه از روی سطوح صاف سُر نخورد.

در حالت کلی یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از شارژر همراه ممکن است رخ دهد، آسیب دیدن آن در اثر صدمات احتمالی مانند رها شدن از دست و افتادن به روی زمین، وارد آمدن ضربه یا فشار و خراشیدگی می باشد. از آنجا که پاور بانک ضد ضربه سامسونگ EB-P3020 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای بدنه ای با کیفیت است، دوام و استحکام آن در برابر چنین حوادثی تضمین شده می باشد و خیالی راحت می توانید از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

مزیت طراحی و جنس سطح بدنه

  • یک شارژر همراه بسیار سبک وزن

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پاور بانک جیبی سامسونگ EB-P3020 را وزن سبک آن دانست که حمل و جابجایی آن را برای شما بسیار آسان می کند. این دستگاه دارای وزن تنها 154 گرم است و در هنگام قرار دادن آن در کیف خود، اصلاً متوجه وزن آن نمی شوید! بنابراین اگر قصد جابجایی پاوربانک به مدت طولانی در طی روز را دارید، شارژر همراه سامسونگ EB-P3020 برای شما مناسب است.

یک شارژر همراه بسیار سبک وزن

جمع بندی

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت شارژ مناسب، کیفیت ساخت مطلوب و وزن سبک می توان یکی از مناسب ترین پاوربانک ها برای کاربری معمولی و روزمره دانست.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

شما می توانید پاور بانک سامسونگ 5000 میلی آمپر مدل EB-P3020 را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید و از قیمت انواع پاور بانک مطلع شوید.

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی